Aktuality  |  Články  |  Recenze
Doporučení  |  Diskuze
Grafické karty a hry  |  Procesory
Storage a RAM
Monitory  |  Ostatní
Akumulátory, EV
Robotika, AI
Průzkum vesmíru
Digimanie  |  TV Freak  |  Svět mobilně
24.8.2023, Milan Šurkala, aktualita
Nvidia představila novou verzi technologie DLSS 3.5, jejíž hlavní novinkou je funkce Ray Reconstruction. Nyní se na odšumování podílí umělá inteligence, což má především zvýšit kvalitu zobrazení.
madpavel (373) | 24.8.202310:28
Jsem na to zvědavý, ale vypadá to dobře. Dost by se to hodilo v Controlu, tak tem šum byl hodně znát.
Odpovědět1  0
Karel Polívka (1098) | 24.8.202311:59
To je pravda, že to tam bylo hodně vidět. Ze začátku mě to docela zarazilo, na druhou stranu mi to poměrně rychle přestalo vadit, když jsem to začal vnímat jako součást stylizace, aneb mysteriózní prostředí a filmečky + to převládající barevné schéma, takže mi to tam po chvíli docela i sedlo :­-­). Ale v principu samozřejmě ano, pryč s tím, jelikož to je něco nežádoucího.

Jinak zrovna tuto hru považuji za dobrý příklad využití ray tracingu v praxi díky možnému dopadu na gameplay díky tomu obrovskému množství prosklených stěn, viz třeba první taková situace, kdy jsem jsem po delší době hraní najednou v určitém momentě jen díky přesnému odrazu okolí na vzdáleném skle viděl, že se za rohem pomalu blíží nepřítel, který zatím jinak ani nebyl slyšet. V takovém momentě si člověk řekne: jo, tohle je paráda. Jen ty podlahy by se tam nemusely tak moc lesknout, ale co už.
Odpovědět0  0
Zajímá Vás tato diskuze? Začněte ji sledovat a když přibude nový komentář, pošleme Vám e-mail.
 
Nový komentář k článku
Pro přidání komentáře se přihlaste (vpravo nahoře). Pokud nemáte profil, zaregistrujte se pro využívání dalších funkcí.